OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mysigaste helgen!


Oj vad tiden springer iväg! Den här helgen försvann, precis som alla andra, i ett nafs men den har varit himla trevlig också! I fredags skulle jag och min syster göra sushi tillsammans med våra pojkvänner fast det hela slutade upp med köpmat från Katrinedalskrogen. Haha, varför krångla till det! Det blev hur som helst en supermysig kväll med idol, spel och massa skratt!

Igår fyllde mamma år (stort grattis igen!) och det firade vi med julbord på Svartå Herrgård! Hela dagen var riktigt trivsam och avslutningen med god mat samt biljard blev perfekt. Kunde nästan ha rullat därifrån.. för så jäkla gott är det med julmat! Idag har jag jobbat och efter ett one tree hill avsnitt ska jag dyka ner i skolböckerna och där blir jag nog kvar några timmar!

Kommentarer
Postat av: Filmskribenten

Hej, titta gärna in på min blogg :) www.filmskribenten.blogg.se om du gillar den så följ gärna den, lägger upp nya filmer varje dag :)

2010-12-06 @ 16:24:41
URL: http://filmskribenten.blogg.se/
Postat av: matilda

snyggt!

2010-12-10 @ 17:04:52
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0