OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vi trivs!



Den sista kvallen pa Koh Lanta at vi lite tidigare sa vi hann se ut over vattnet och det blev sa himla fint! Verkligen jattemysigt och jag njot av en bakad potatis med kyckling i rod curry till. M U M S! Sen fixade vi biljetter till Phuket av en urgullig tant! Hon hade varit hur sur som helst dagen innan men nar vi kom tillbaka igen sa los hon typ av lycka. Kul att bade dom och vi blir nojda :)



Val framme i Phuket tog Sofie oss till ett hotell hon visste och sahar ser det ut! Otroligt frascht och vi har skjutit ihop sangarna sa vi far plats allihopa. Vi ger 56 kr var per natt - Hur bra som helst med tanke pa att vi raknade med 100 kr per natt. Vi ligger alltsa bra till i bugdeten trots all shopping!


Trots att jag alskar den thailandska maten sa bestallde jag in en pizza igar. Och vilken pizza! Helt underbart god och jag har ju anda 3 veckor kvar att ata thai :) Efter det tog vi oss en shoppingtur och jag hittade finaste conversen till Mackan men jag blir sa osaker pa storleken. Jag kan vara den med mest beslutsangest. Hatart! Fast jag maste saga att jag ar riktigt bra pa att pruta :) Det ar jag nojd med!



Klockan 4 pa morgonen kom vi tillbaka till hotellet igen efter en lyckad utgang. Alla var sa himla glada hela kvallen och vi trivdes verkligen! Roligast var nastan vagen till utestallet, vi tog sa manga fula men roliga bilder :) Det kommer bli kul att kolla tillbaka pa alla nar man kommer hem! Pa tal om hem - jag saknar mina nara&kara! <3

Kommentarer
Postat av: nikolina

VI SAKNAR ER! /Nikolina & co.

2010-03-05 @ 18:15:00
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/
Postat av: sophie

åh vad härligt! blir avis varje gång jag går in här. och vilken fin färg ni fått =)

2010-03-05 @ 20:15:12
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Elin W

Helena! Jag älskar The Kooks. Du och mackan har frälst mig och Bjerta. Hoppas du har det fabulouso :)

2010-03-05 @ 20:25:48
Postat av: Pappa Pappsen

Skönt att ni har det så bra. :))))))))))))

2010-03-05 @ 21:44:02
Postat av: Helena

Niko: Vi saknar er med! Vi styr galet pa hoffmaestro ;)



Sophie: Ja fargen blir bara battre och battre! Ni skulle vart har!



Elin: Ah visst ar dom grymma!? Va roligt att ni tyckte om dom :) Jag horde att du sagt till mackan att ni tyckte att vi skulle komma hem till er nar jag kommer hem - det tycker jag later jatteroligt! :) Saknar er fran jobbet!



Pappa: Vi har det huuur bra som helst :) Alskar er!

2010-03-06 @ 14:28:16
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0