OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Inspiration!


pics från Angelica, Linda och Victoria. Det går alltid att hitta inspiration hos dessa 3!

Som ni såg i mitt senaste inlägg njöt jag utav god mat & vin med föräldrarna i fredags och efter det mötte jag upp några av tjejerna för film. Mysigaste dagen! Lördagen bjöd på utgång och det var ingen dålig sådan! Jag hade roligt från början till slut så det kunde inte ha blivit bättre :) Kvällen fick mig att inse att nästa tatuering borde vara en svala, haha så himla internt men roligt var det! Måste dessutom ge ett STORT tack till Mackan som fick med mig ut på en springtur igår: så otroligt välbehövligt. Nu måste jag dock lindra min hals med te och tvtittande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Roligt att du är med i tävlingen :)



Jag meddelar er alla när vi utsett en vinnare.

2011-07-20 @ 22:36:51
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0