OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mer lyckat kan det inte bli!

Koh Lanta



Phi Phi



De tva sista dagarna pa Koh Lanta blev verkligen tipptopp med kvallarna som favoritstunder. Tillsammans med nagra otroligt skona thaikillar spelade vi spelet Jenga och hade det alltmant soft pa baren de jobbade pa! Igar gick resan vidare mot Phi Phi dar vi ocksa har haft tva mysiga dagar med bade vandring i bergen, solning och fest! Vandringen tog hela 1 timme och vi valde den basta tiden pa dygnet: 12.00.. Haha aningens klantigt men det var verkligen vart modan!

Vi har mott upp killarna fran klassen och traffat pa nagra vanner till mig fran Karlskoga samt lart kanna manniskor - sa jakla roligt! Snart ska vi ata pa La Mamita (basta stallet!) och sen inleder vi annu en festkvall med ganget. Behover jag namna att jag trivs? JAG ALSKART!!

Kommentarer
Postat av: Kmstyle

det ser underbart ut!

2012-01-28 @ 21:03:43
URL: http://kmstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0