OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fika & Kräftskiva

Igår på dagen fikade jag med Carro, kul att träffa dig igen! Pratade om allt möjligt och hade det riktigt kul :) Sen kom Johan och han och jag åkte vidare ner till stugan för kräftskiva!

Väl där nere hade vi lite tävlingar, pilkastning och boule. Haha jag var riktigt bra på båda (not) men det var faktiskt sjukt kul :D Alla fick sig ett gott skratt när jag kasta min första kula när vi spela boule, den kom cirka 2 meter framför oss alla och där var absolut inte den lilla bollen (den låg x antal meter därifrån) haha så bra! :D

Haha bäst var det kanske när jag, syster, alex (hennes kille) och johan satt och prata lite och vi kom in på däggdjur, vilka djur som är däggdjur och inte. Då ville jag förklara för Johanna vilka de va och jag sa;
- Däggdjur är dom som kläcker ägg!
Har jag nämnt att jag går natur? HAHA! Så himla dum, nu vet jag i alla fall va däggdjur är..
Vi kom i alla fall fram till att Jag och min syster är de mest oallmänbildade som finns, då hon drog en liknande kommentar. Haha de bjuder vi på ;)

När alla, äntligen, hade kommit hög vi in på kräftorna, mums! :) På bordet fanns även en massa goda ostar, bröd och så vidare. Inga fel :)
Haha under kvällen blev alla mer och mer dragna, speciellt min goda vän Johan, som kanske blev fullast av dom alla! Haha :) När han helt plöstligt drog den klockrena kommentaren;
- har någon av er haft sexuella fantasier om era föräldrar?
ur tomma intet så blev alla ganska chockade (då det bara var kompisar till mamma&pappa kvar) HAHA!
Herregud, vilken kväll! Det bjöds på många roliga kommentarer och en hel del skratt!
Cykelturen hem med Johan var inte lätt, men ganska kul ändå om man tänker efter :p

Tack för en kul kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja visst ären förjäkla trevlig? Hoppas bara att farmorsgumman kan återskapa den...

2007-08-12 @ 14:00:31
URL: http://komaiszko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0