OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Otur?

Ja det måste jag säga att jag hade idag, ni vet väskan jag skrev om igår? Jag funderade och kom fram till att jag verkligen ville ha den, så jag åkte ner för att köpa den :) Då upptäcker jag att det inte är på 50 % på den längre, som det var igår. Om jag ska köpa den från Zara (om jag hittar den) så vill jag inte lägga ut cirka 550 på denna. syynd, varför kunde dom inte bara haft rea på den en dag till? eller varför bara rea den en dag :S
image74 Väskan från Friis & co som jag vill ha..
Aja man kan inte få allt här i världen! Haha, vill till sthlm och shoppa, Nu! :D
pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom beställde jag ifrån Nelly.se jätte enkelt och smidigt, dom kom hem på 3 dagar =)

2007-08-01 @ 18:32:54
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Philippa

Synd, den var riktigt snygg!

2007-08-06 @ 13:17:58
URL: http://vain.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0