OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shoppat

ja shoppingen är inte slut än, för nu har mina lacktights kommit, ska å hämta ut dom sen. Vaknade nyss :O

Igår var jag med Johanna & mamma på mässa, riktigt trevligt :) Kom hem runt 8 på kvällen och då softa jag bara, kollade "so you think you can dance" så himla bra! Sorgligt när folk åker ut bara..
Scrubs var ju inte lite bra för de heller :) sjukt kul.

Haha efter de fick jag ett väldigt ryck där på kvällen, började med ett idrottsarbete som ska vara inlämnat när skolan börjar, så jag skrev ungefär en och en halv sida. Haha så skönt :) så två kom jag i säng, kanske därför jag vakna sent ;P

Men nu blir det frukost (?) Hehe :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0