OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Advent

image523Lovisa Burfitt
Den här bilden får mig att bli nåt så grymt sugen på att köpa nya skor, i massor! Fast vad för skor vet jag inte, jag kanske kan börja med att använda dom jag har, haha :) men det är ju så kul att köpa nya.

Usch,.. jag mår förövrigt lite halvrisigt, tar tablett efter tablett dag ut och dag in. typ. Ont i nacken, huvudvärk, försylning som medför blåsor i munnen och som pricket över i:et så började den mindre roliga veckan på månaden idag. Ja, förutom detta så mår jag jättebra ;) Ska ner på stan och kika efter julklappar med Johan nu, och ikväll blir det nog glöggdrickande och lussekattbak. Det är ju trots att tredje advent, och jag måste ju ta igen första och andra som jag missade ;)
aja nu blev det bara en massa svammel, men jag måste dra nu! Ha en bra dag :) puss 

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag vill också köpa skor! Älskar skorr!!!!! :)

2007-12-16 @ 14:33:35
URL: http://hanisbananis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åå jag med =), men de ända jag kollar på när jag ska kolla på skor är typ sandaler haha. Och det går ju inte att ha nu =(

2007-12-16 @ 18:05:58
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0