OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Grattis!

Mina kära syster fyller 19 idag, grattis :) Hoppas du får en toppendag där uppe i Sthlm! Älskar dig.

Ursäkta mig för den dåliga uppdateringen. Jag hinner bara inte riktigt, jag har så mycket annat skoj för mig! Dessutom har jag vänt på dygnet, nåt så grymt, så nu sitter jag här och mår illa för att jag är så trött. Fast, ska åka in till Örebro med Sara, Johan L & Robin :) Kan inte bli annat än bra, så jag får hålla mig vaken i några timmar till och sova när jag kommer hem! (och blogga!)
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Melina

Grattis till henne

2007-12-28 @ 11:54:32
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0