OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hon kan hon!

image533 Ashley
Hon är ju så fruktansvärt fin också, hur fan lyckas hon ;)

Min dag har varit väldigt lugn idag, eller inte inatt/imorse. Johanna hade tappat bort väska med mobil, pass och allt i på fyllan, och det är inte första gången. Hurra för henne. DOCK hade hon väldigt tur och fick tillbaka allt imorse, haha fast allt det nämnda var på olika ställen, hur lyckas hon? Jag såg dessutom att en av mina favorittröjor låg i väskan idag när den kom hem. puh säger jag bara, tur för henne att den kom hem igen! Hon är bäst ändå :)

Jaja, sen sov jag faktiskt ända till halv 5, sen kom några kompisar till Johanna & vi kollade "Tomten är far till alla barnen" Så jävla klockren, haha! Ja. och nu är jag inte ett dugg trött längre i alla fall, mest seg.. och galet rastlös! Fast jag tror att kvällen fortsätter i den här stilen, hur skönt som helst :) Det var allt för mig.. men det kommer kanske mer senare, puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: Adéle

älskar hennes stil, fast vem gör inte det

2007-12-23 @ 01:35:57
URL: http://adell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0