OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I'm Back ;)

image522Sjukt fin bild!

Dock var det inte det jag tänkte förmedla med det här inlägget, utan tänkte bara skriva att jag är hemma igen :) Fast kom hem torsdagsmorgonen, firade lucia med lussekatter&glögg! Lite snabb omställning sådär ;) De sista dagarna i Thailand var sjukt bra (som resten av resan), tisdagen nästan bäst då vi rockade loss på Rock City, japp det var guld!
Fast.. jag njuter av att vara hemma nu :) Familjen & Johanx2 var grymt efterlängtade, skönt att träffa er igen.
Med tiden kommer jag lägga in lite bilder från resan och så, fast tvivlar på att det blir mycket bloggande här innan jul, har en del i skolan! Vi får se helt enkelt, bara att besöka och kommentera ändå vet ni ;)

Idag ska familjen till mormor och äta julmat, älskart! Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack själv Helena =) En resa jag sent kommer glömma!

2007-12-16 @ 12:23:25
URL: http://amandagillberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0