OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Inspiration

image549Det här måste vara den snyggaste outfiten jag har sett på mycket länge! Jag brukar inte gilla helsvarta sådär jättemycket, men hon har verkligen lyckats :) Skorna, väskan, mössan.. ja allt är sjukt läckert.

Så, om dagen i örebro då. Det var jättekul! Fast, jag var som sagt jättetrött och visste knappt vad jag gjorde ibland. haha! När vi satt och åt så fick jag världens skrattanfall åt en liten unge, han var lite läskigt. Det hela kändes som en skräckfilm, haha, kul var det i alla fall :) Och de andra tre tyckte att jag var helt rubbad, men så brukar det ju vara när jag får mina skrattanfall ;)
Fynden då, visst gjorde jag några såna! Ett fränare linne & halsband från Gina Tricot & sen ett par converse (igen!) Det har aldrig varit jag förut, nu älskar jag det! Färgen är så läcker, jag lägger väl in bilder någon dag så ni får se. Kläder, väskor.. skor, you name it, Jag älskart!


Kommentarer
Postat av: Superwoman

Ja, det var en grymt snygg outfit! Skulle jag mycket väl kunna tänka mig (=ge mig!) :P

2007-12-28 @ 23:22:19
URL: http://likesuperwoman.blogg.se
Postat av: Ellinor

svar: Ja jag läste det angående rami shaaban! Kan nog bli väldigt bra om Bajen har råd!

2007-12-29 @ 07:19:36
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0