OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nöjd

Ja idag inhandlades två julklappar, blev riktigt nöjd med dom! Hoppas mottagarna också blir det ;) Resten får köpas på söndag. Förresten jag&familj ska upp till sthlm under julen. Shopping & julbord under söndagen och på självaste julafton ska vi vara vid Nackastatyn. Riktiga Bajare som vi är, dock är det första året vi är där.. Ovanlig men kul :)
http://www.hammarbyfotboll.se/se/aktuellt/artiklar/?articleid=31448

Trippen till Örebro (med Johan, Robin & Emelie) var förresten sjukt kul, på vägen dit skrattade jag typ konstant. Först gick jag och dom två förstnämnda runt och kikade lite, sen mötte vi upp Emelie som bor där inne och vi kollade vidare, HAHA johan testade lite kläder och vi fick oss ett gott skratt! Sedan käkade vi (haha skräll att jag skulle se just den människan.. :/) sen köpte vi dom sista julklapparna för dagen för att sedan bege oss hemåt! och som jag sa till Johan - vad hade jag gjort utan dig?! Min allra närmaste vän, jag har alltid lika kul med dig :D

Nu på kvällen har jag bara softat.. har varit jätteskönt! Eftersom jag varit så trött den senaste tiden tänkte jag gå och sova nu, gonatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2007-12-22 @ 11:53:50
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Beca

mm assköna :D älskar dom!!

2007-12-22 @ 16:35:41
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0