OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

shopping!

uj jag orkar inte blogga har nere, och det ar trakigt nar jag inte orkar lagga in bilder! Har manga fina :) men, maste bara skriva att jag nog hittat min nyarsblasa! Alltsa, en superfin klanning :), far se om jag har den da! Jag har hittat mycket annat fint ocksa, nojd, och jag trivs som fisken i vattnet i mitt paradis. Imorgon ska vi se apor och snorkla, sjukt kul, sa det blir en tidig kvall.. 
Saknar dig! och alla andra ocksa sa klart :) for att inte tala om innebandyn.. de bara sticker i kroppen! Fast jag gar ca 10 km snabbt varje dag bara pa stranden, jag vill ju inte ligga efter nar jag kommer hem ;) aja det far duga.. fast jag funderar pa att springa nan dag.. orkar man de tro? far se :) men nu blire sangen! Puss

Kommentarer
Postat av: Olle, Maria och Patrik

hej tjejer! Tack för en jätte trevlig kväll så himla kul att ni kom och hälsade på oss i vår vardag. Hoppas ni kan hänga med på Rock City i Patong på tisdag. Nattinatti kramar från oss

2007-12-09 @ 17:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0