OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Trivs

image524Vår 08
Såhär vill jag se ut i vår! Ser så skönt&snyggt ut, I like.

Fast annars gillar jag vintern jättemycket iår (kanske för att jag missa två veckor utav den och låg och sola istället), älskar när träden är sådär vita som dom är nu, och ingen snö på backen! Nej de är mys :)
Sen är det ju inga fel när man har någon att mysa med under vintern, jag trivs!  Har egentligen inte tid att sitta här me bloggandet, men var bara tvungen att slänga ihop den där bilden och visat, så grymt snyggt tycker jag! Va tycker ni?
Nu ska jag sova lite, sen ska jag fortsätta kämpa med ett samhällsarbete.. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han är så jävla bäst och jag älskar han =)

2007-12-18 @ 15:43:04
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0