OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Trivsamt

De senaste kvällarna har bara gått åt till spel, spel spel & åter spel! Det har varit så jäkla roligt. Vi (Jag, Sara, Johan & Robin) har spelat de mesta, xbox, kort & sällskapsspel. "Trodde du ja"-spelet fick jag i julklapp, och det är verkligen sjukt ku! Sara har kommit hit från kalmar förresten, hon bodde här förut, det är helt galet, men hur kul so helst, att vi har så bra kontakt fortfarande med tanke på att vi bara va i ett halvår typ, sen flytta hon. Du är för bra! :) 

Ikväll var jag med de redan nämnda minus Sara, vi spela spel (Scene It), haha ja.. spel är beroendeframkallande! Efter det såg vi Harry Potter och fenixordern. Haha jag fick min vilja igenom ;) Tur att jag såg första och sista filmen som gjorts på samma dag. bra ordning. Asch då, älskar dem alla ;)

Nu blev det bara en massa svammel. Jag är lite halvtrött, borde sova. Men ska äta nudlar först, godaste! Skriver mer senare idag, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0