OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Äntligen


Är så himla sugen på att shoppa, och efter cirka två-tre veckor med köpstopp (som jag faktiskt lyckats ganska bra med) är det ääntligen dags att spendera pengar. Det som står överst på listan är väl egentligen lacktights, kanske dom från ginatricot.. hoppas det finns några kvar! Kanske lite sent ute med detta, men jag gillar verkligen den trenden :) grymt snyggt! En annan snygg trend som kommer att komma är ju långa stora koftor, en sån måste jag verkligen hitta, riktigt mysigt att gå omkring i en sån senare :), sedan är väl väskor och skor alltid något man behöver, hoppas jag hittar något fint :) Ni får ha det bra så länge, är hemma på söndag igen. Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0