OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagarna

När johan kom hit i förrgår och skulle kolla scrubs så gjorde vi en dyng stor skål med fruktsallad, mums! Ikväll blir det favorit i repris :) haha

Igår så jobbade jag först, sen hem och sov och fixade lite sen började jag fixa mig inför kvällen. Fest stod på schemat! När jag var klar drog jag först en pizza med Johan, Johan & Amer. Haha så jävla roligt, länge sen jag skratta så mycket :) Bäst!
Därefter drog vi vidare till Johan och började dricka, satt ute i solen och hade det trevligt :) När klockan började närma sig halv 8 gick vi neråt mot bussen, som var mer än full! Vi var dom sista som fick plats, tur vi hade :)
Haha vi fick stå upp, fast jag hitta en perfekt plats på ett räcke eller vad man ska säga, hade utsikt över hela bussen. Trivdes ;P Haha! Ibland får man bjuda lite på sig själv, och det kan man säga att jag gjorde. Allsång i bussen förfan. HAAMMAARBYYY
In kom vi, och vi missade alla som hade sjungit, synd. Haha så vi gick runt, hade det jätte kul :) Sen blev jag utslängd från Burger King, va fan. Asch då, jag hade ju bara fötterna på stolen och stod på den ett tag :)
Haha jätte kul på bussen hem, och sen satte jag&Johan oss på viking ett tag. Klockan 2 kom jag i säng.

Idag när jag vaknade mådde jag inte så bra, tog en tablett och gick till jobbet, usch. Tur att det var kul idag i alla fall :) Jag har märkt att jag och rullstolar inte går ihop, alltid är det nått som krånglar, haha usch! :P
När jag kom hem gick jag ner på stan och fikade med Natta&Amanda, trevligt :) Nu ikväll har jag varit ute i svartå hos mormor. Mys :)

Snart kan jag sitta vid min datorn och lägga in bilder och så vidare! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0