OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hemma, för en stund.


Igår kom jag hem efter 4 otroligt sköna dagar i Grebbestad. Första gången jag var där, men absolut inte sista :) Älskade den avslappnade miljön, och såklart skaldjuren! Har ätit gott och tagit de lugnt, och haft en massa kul såklart :)
Igår kväll och hela idag har jag legat i sängen och kollat en massa filmer, skönt! Ännu mer film blir det ikväll men då tillsammans med Elin&Johan. Alltid kul med sällskap också :)
Imorgon bitti runt 6 åker jag iväg igen, är borta 3-4 dagar i kalmar med familj (minus syster). Där ska jag njuta av ännu mer skaldjur men även fotboll! Kalmar-Hammarby ska jag och min far kolla på, lycka!
Får se om jag får tag på internet annars skriver jag mer när jag kommer hem :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Emelie

oh va mysigt det såg ut:)

2007-07-09 @ 12:13:17
URL: http://emeliews.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina bilder =)

2007-07-10 @ 17:50:19
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0