OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hjälp

Gah, det har inte blivit mycket "Dagens" på senaste tiden, kanske är det för att jag jobbar och inte har de finaste kläderna på mig direkt. Ska bättra mig :) Inte heller har det kommit några bilder från lördagens köp, men min kamera krånglar lite, men ska fixa det så de kommer :)

 Däremot tänkte jag faktiskt be er läsare om hjälp! Då jag vill göra bloggen så bra som möjligt, vad vill ni läsa? Ska det vara korta eller långa inlägg, många eller få? Tycker ni att jag ska skriva mer om kändisar & deras klädval? Mer bilder? osv..

Tänkte bara tillägga att detta är en blandning av en modeblogg samt vanlig blogg. Då jag kommer skriva om mina dagar & sånt jag tycker om (det är där mode/kläder kommer in:)

Ciaao så länge :)


Kommentarer
Postat av: Mallaaan

Vad menar du med kändisar ? Typ, mig ? Isf kan du skriva massor om kändisar ! ;D

2007-07-23 @ 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0