OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Jadu

Haha idag var det träning igen, och jag säger bara synd för er som inte är med på dom här träningarna när säsongen börjar! Idag var jag där själv, själv när vi är 35 personer i vårat innebandylag, och alla gick med på att ha försäsongsträning. Najs
(tänkte bara tillägga att jag inte menar varenda person i laget, för det är ju trots allt högst 8 personer mer än mig som vart där mer än 1 gång ;))

Men sånt är livet, själv tycker jag att det är superb att bli tränad :) Min mor följde med mig ut och sprang istället, en halvmil sprang vi båda två! + 70 situps & 20 upphopp. Det fick duga för denna gång.

Sen tog jag faktiskt fram mina innebandyklubbor idag, och oj så kul det är! Går inte att beskriva :) Längtar till säsongstarten!

puss


Kommentarer
Postat av: Mallaaaan

Faaaaktiskt har jag haft bra anledningar till att inte komma :) Och jag har tränat på egen hand. Men om jag inte minns fel vet jag att en viss Helena inte träna på flera gånger i sträck för inte så längesen ;)? Haha! Men synd om dem som inte varit där mer än en gång faktiskt :/ Så jäkla dåligt av alla. Usch.

2007-07-19 @ 22:29:00
Postat av: GuldIvar

Jag har faktsit inte kunnat vart med. den gången jag kunde var de bal och ingen skulle träna. men men jag har vart ute och sprungit idag :) riktigt nöjd faktist:d haha

2007-07-19 @ 23:12:05
Postat av: Helena

mina kära lagkamrater, eller iaf du Malin, ja vet varför du inte kunnat varit med, och jag hade också mina anledningar, jag åker ju inte direkt hem från kalmar för en träning ;) men man borde vara mer än typ 6 personer,.. efter det som sades på mötet. men men :p

2007-07-19 @ 23:54:06
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har inte kunnat träna på två veckor nu :( Så jäkla pissigt känns det.. kommer tappa allt!! Men du, har ni pratat nåt om hur länge vi ska hålla på eller? För om det är nåt nästa vecka så kommer jag lätt :) Måste bli skärpning nu.

2007-07-20 @ 07:29:35
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: GuldIvar

När ska vi börja med inneträningen då? DE är ju cup snart. inte för jag tror att jag kommer få spela på den men iaf.. har ni hört att de ska komma massa nytt folk? Jag undar hut mkt jag som typ redan är på botten får spela? :/

2007-07-20 @ 10:46:32
Postat av: Emma

Vilket diskussionsforum det blev här då ;p Inneträningen börjar i början av augusti, så det är inte alls långt kvar. Jaså vad är det för nytt folk? En tjej har varit med litegrann på träningen nu iaf, fast bara en gång typ.. Hon är från Dottevik tror jag.

2007-07-20 @ 10:59:13
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Mallaaaan

jag vet att du inte mena mig helena:) nej klart man inte åker hem från kalmar =) haha. Det var roligt i början på träningarna när vi va mer folk... Och som du säger Helena, alla sa på mötet att vi skulle träna över sommaren, så jäkla dåligt av alla. Men desto bättre för oss då det kommer synas en skillnad :D

2007-07-20 @ 13:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0