OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lovely!

Helgen i Göteborg var verkligen hur bra som helst, vi; shoppa, var på liseberg, åt gott och softade. Och självklart så skrattade vi, väldigt mycket! Haha :) Vädret var på topp det me, förutom under lördagen då det kom lite skurer ibland, men sånt får man stå ut med, och vi satt ju ändå och myste inne på ett café. Kan det bli bättre? Tack Elin, Johan & Ludde för en underbar tripp!

Förresten, idag är det andra dagen på mitt andra sommarjobb! Feriearbetare på nickkällan (ålderdomshem) är jag, haha och jag trodde som min mamma, att jag skulle tycka att det var helvetet på jorden. Men! Det tycket jag inte alls :D Jag är väldigt nöjd, än så länge så att säga. Jobbar bara fyra timmar och får inte göra några äckliga saker alls. Fy så skönt :)

Harry Potter- Igår var jag med Johan&Elin på Harry Potter o fenixordern, älskar alla filmerna! Haha det var så jäkla kul, vi fick ett skrattanfall mitt i filmen då det var som allvarligast! Haha vi vet inte ens vad vi skratta åt, men kul var det! :)

nu ska jag ut och gå med Johan&Elin, skriver mer sen :) ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0