OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shoppat

Japp, det är alltid kul att få lite nytt till garderoben, så idag var jag nere på stan med Elin och köpte en tunika, typ senapsgul; riktig snygg! Köpte även ett lila halsband :)

Gårkvällen blev riktigt bra och räddade upp mitt dåliga beslut häromkvällen ;P yes. Får se hur det hela slutar :)

Nu funkar inte internet hemma hos oss på kanske 3-4 dagar, lite störande? ja! Så det bli kanske inte så många inlägg, och inga bilder förren det funkar igen. Jag som äntligen fått kameran att funkera normalt! :/
Men vi har ett sånt där flyttbart modem eller va man ska säga.. aja, det gör i alla fall så att jag kan sitta här hemma och skriva, men det går väldigt segt, och av någon anledning funkar inte msn, ännu mer störande! Haha

Jaja, ikväll behöver jag de inte ändå för ska ut och springa snart och sen kolla scrubs med Johan :D

Ha en bra kväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0