OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Varför inte :)


På första bilden är mitt skofynd, ska snart testa dom till lite olika kläder och se om de blir någon hit. Om inte så är 30 kr inte så mycket så då gör de inget :)
På den andra bilden är gårdagens outfit; Shorts från Zara, Linne från Gina Tricot, och skor från skopunkten. Till detta hade jag inte armbandet på bilden utan ett annat som är mammas gamla.
Idag har jag massor av saker jag måste göra bland annat fixa lite tvätt, köpa saker till morgondagens resa till grebbestad, packa, sen ut och springa!
Från imorgon tills på lördag är jag och min VÄN Johan, (dagligen får vi höra saker som; är ni tms, är det säkert att det inte är något på g, är det din tjej? - därför ville jag bara påpeka att det är min vän och vi är inte tms) i Grebbestad och softar. Min mor lurade i oss att det var carneval då, men hon hade kollat fel, det är när vi är i göteborg :/ Vi fick ändå för oss att åka ner, varför inte liksom? Det ska bli superkul!
Det kommer nog mer inlägg under dagen, om jag hinner :) Pusss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skorna var jättefina!

2007-07-03 @ 15:20:32
URL: http://stilic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0