OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vill ha allt

I inlägget "Blåsning" så nämde jag att jag + familj hade varit i glasriket och att jag ville ha allt jag såg där :) Något jag ville ha extra mycket var skorna som är på bilden i mitten! Haha fy vad fräna, fast efter som jag hellre lägger mina pengar på kläder så blev det inge köp!


Ikväll har jag varit ute och sprungit med laget! Känslan när man har tränat klart är en av dom bästa som finns, haha :) Nu tänker jag kolla lite kläder, är sugen på att köpa lite till :) Sedan kolla Ace ventura & Scrubs med Johan. Trevlans! Slänger kanske in lite fler inlägg :) ciaao så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0