OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens


Tubtop - H&M
Jeansshorts - second hand
Skor - skopunkten

Återigen sitter jag på jobbet, skönt att jobba hemma då man kan ha lite flextider. Haha annars hade jag aldrig orkat de här, och annars hade jag kommit försent till jobbet imorse, för då försov jag mig.. Men idag går det inte så bra för mig, läser hellre bloggar och nya VR som kom idag :) Ska försöka göra ett ryck nu, och försöka jobba hårt!
Idag ska jag ta en tripp ner till stora staden, ska kolla in rean, haha för det är ju så mycket att kolla också (jag önskar att jag bodde i sthlm) ååh. Fast måste ändå spara pengar till nästa vecka då det blir örebro :) Då ska jag hitta lite jag kan ha med mig till göteborg! Haha där jag och Elin kommer gå till varenda second hand butik som finns, det kommer bli SÅ kul (som sagt) Ge gärna tips på någon bra butik som finns i göteborg!
Back to work! puss / ursäkta mitt stökiga rum på bild 1, ska börja ta lite bättre bilder (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0