OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hata Göteborg

Med rubriken menar jag inte staden, för jag älskar Göteborg och längtar dit sjukt mycket (13-15 juli) Utan den handlar om fotboll, då Hammarby möter göteborg idag. Haha så ta den inte seriöst :) Kläder & Mode är min passion, men det är också Hammarby! Så hoppas på tre poäng idag, ååh jag önskar jag var där..
Istället sitter jag och håller på med jobb, haha kanske inte förtillfället med ska snart fortsätta. Senare idag blir det stan med Elin & Syster.
image18
Då skulle jag helst vilja se såhär cool ut, men jag skulle nog inte kunna bära upp det så snyggt som Ashley gör! Haha :) Back to work! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0