OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Jobb!

Igår tog jag en promenad med världens bästa Elin, gick cirka en timma, hur mysigt som helst! Efter det gick jag hem och åt, sedan gick jag ner till stugan, tar cirka 20 min att gå dit kanske. Dit gick jag med Johan&Ludvig :)
Där nere satt vi å softa, åt kakor och hade lite deeptalk! haha sånt behövs också ibland! :) Vi planerade också årets sommar, och som det verkar nu kommer de bli sjukt underbart! Jag längtar! :)
När klockan var runt 10 började vi gå hem ...
 Där jag pysslade lite i photoshop, haha men när klockan var 12 orkade jag inte mer och gick och lade mig istället :)

För idag forstätter jobbet, haha. Det är jobbigt att jobba hemma vid datorn, utan att få gå in på msn/blogg/bilddagboken och så vidare, och som ni märker så lyckas jag inte så bra! Får bättre mig ;)

Det kommer nog något/några fler inlägg senare, pusss.


Kommentarer
Postat av: fröken Främling

har också pysslat lite med photoshop, så kul :)

2007-06-25 @ 17:02:10
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0