OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens outfit

image484
huh satt med det där ett tag idag, bilderna passar ju inte som jag vill ;) men whatever, det här hade jag på mig idag i alla fall!

Kofta - Gina Tricot
Lång Tee - H&M
Tights - Indiska
Hallonröda Knästrumpor - Gina Tricot
Stövlar - Din sko (har jag för mig?)

Nu ska jag kolla oth och sen plugga biologi, som jag gjorde hela dagen igår (kändes de som iaf)! Ikväll blir det träning, trots att jag har blivit dunderförsyld... "Jag blir aldrig sjuk" Match på torsdag förresten, längtar grymt mycket! :) Jaojao, ha en bra dag, puss.

Kommentarer
Postat av: E l i n

Jättefint :)
Du är inte den enda som är förkyld kan jag
säga.

2007-11-06 @ 18:01:31
URL: http://fyndigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0