OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens outfit

image511

Nejni, dagen började jättebra och nu på kvällen blir det bara sämre och sämre. Om photoshop och jag kunde ha kommit överens hade ni fått en vackrare bild, men jag har varken tid eller ork till att fixa till de. Det här hade jag iaf på mig idag, allt från H&M utan skorna som är från wedins. Kärlek till H&M, haha :)

Fast det där med bilden är inte värst, utan det är att vi inte har Tv4 sport. fan. Därför har jag missat Falun - Pixbo Wallenstan. Jag som var så sugen på att kolla lite innebandy såhär en tråkig måndagskväll när jag har massa plugg.. Fast imorgon så :) Då får jag se både innebandy & ögongodis, inga fel ;) sen får jag spela själv, yes!

Som sagt.. plugg! Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Absolut!

Fin outfit! :)

2007-11-19 @ 22:13:12
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0