OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens outfit

image512
Skönaste skorna jag någonsin haft, helt klart! Toppen är mammas kjol, kul när man hittar kläder där man kan använda :) Jag hade dock ingen inspiration alls imorse när jag skulle välja kläder, därav blev det lite halvtråkigt..

Puh, vi fick franska provet flyttat  för att läraren hade fått en sjukhustid just då, perfekt tyckte vi! Det skulle ha varit på torsdag, men nu kan jag lägga all tid på psykologi arbetena istället. Mycket bra! Ska börja med det nu, och jag älskar psykologi, verkligen det roligaste ämnet (efter bild som vi iof bara läste i 1:an) 
Så, ha en bra kväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0