OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

November

image467image468
Känner på mig att det kommer bli en TOPPEN månad! Imorgon åkter vi till sthlm som sagt, sen på lördag åker jag&mamma till Johanna i Borås! Fast vi ska bo inne i Göteborg och gå på stan, musikal, äta gott & åka på spa! Sjukt underbar helg, sjukt bra lov!

Nästa helg är det lagfest, hoppas den blir lyckad :) eller.. klubbfest blir det nog mer, jaja mycket folk är alltid kul!

Inte nog med de, jag åker ju till Thailand i november också. Uj vad jag trivs! Förresten, min barndomskompis Abbe och min kusin Hampus fyller idag; Grattis till er :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilket datum åker du till Thailand? Åker ju med nu i november ;P

2007-11-01 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0