OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shoppat Del 1; skor

image480 Ja, nu är dom äntligen mina, var tvungen att köpa dom trots priset.. Utan knytning blev det också, då de inte fanns i den butiken jag köpte dessa och jag orkade inte vänta :) Från Vagabond
image483 Hur kunde jag motstå att köpa dessa när de var nersänkta från 850 till 250 kr? Jag funderade ju på att köpa dom innan rean, tur att jag väntade! Urfräna tycker jag, vad tycker ni? Från Topshop
image482 Dessa (eller egentligen de gröna, eftersom dessa var 50 kr dyrare) fick jag på köpet; Ta två betala för ett par. De här var de som såg bäst ut då, och det kan bli riktigt snyggt i vinter, då man kan använda ett par svarta strumpbyxor till :) Eller färgade om man känner för de. Från Topshop

Jag älskar skor!


Kommentarer
Postat av: Vissen

Svarta stövlarna och "sommarskorna" helt ok. Men de grön, NejTack!

2007-11-06 @ 15:42:40
Postat av: Milly

OJ vilka förfääärligt snygga stövlar!!!
ååhh

2007-11-06 @ 22:20:05
URL: http://millybjorkman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0