OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Tomt

Ja det känns lite tomt här på bloggen, jag har inga fina bilder att lägga upp, inga kläder som jag vill visa för er osv. Ni vet redan att jag är sjukt sugen på paljetter (och något mer är det inte för tillfället), och det har inte kommit några supernya trender jag kan inspirera med.

Kanske behöver bloggen förnyas lite, jag tänker på dess utseende. Kanske ska fixa ihop en ny header :) Ja, men sluta inte besöka för det här, för snart är jag på topp igen! huh :) Inte just idag bara, för ska hoppa in i duschen nu och sen iväg och kolla herrarnas match, och efter de har vi match! Ikväll vet jag inte?
Just ja, jag var i väg och sola imorse, oj så skönt! Om 10 dagar så slipper jag solarium, sjukt nice. Ciao hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0