OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

17 år och bara ett enda år kvar..

image445
Tills jag blir 18, hur jag längtar ;)! Jao, har varit en toppendag än så länge, mysig frukost på sängen imorse (fick mina torgvantar då :$, nice!) Sedan har vi varit på någon föreläsning om teknik med alla nv och teknik klasser, stundtals intressant, och ibland somnade man in ett tag.. men hellre de än lektioner! Gud tänkte nog på mig och min födelsedag, ingen matte eller fysik lektion idag, yes! Fast jag hade ju sjukt bra utsikt där borta, de gjorde det hela mycket bättre ;)

Jaja, min outfit blev inte som jag hade tänkt mig, tänkte ha mina lacktights. men jag tyckte inte att det skulle kännas så skönt att sitta still med dom på sig i tre timmar. MEN, smart som jag är (ibland så!) så har jag fixat så att jag kan få in de nya bilderna jag tar på datorn. Jao :) så ska grejja ihop dagens outfit så kommer det senare idag. Hoppas ni får en bra dag, jag tänker i alla fall ha en fortsatt toppendag! :) puss

Kommentarer
Postat av: Amanda. Lejon

Grattis på Födelsedagen Helena :)

2007-10-23 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0