OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens outfit

image398
Klänning från lindex, skor från skopunkten PLUS; Svarta tights från H&M och svart kofta från Gina Tricot

Har inte kunnat skriva på hela dagen, för jag, Madde & Lisa var och hjälpte Cajsa från innebandyn på hennes dop :) Hon och en kompis döpte sina barn samtidigt, så det var 150 gäster sammanlagt, något stressigt!
Innan åt jag och Lisa på Café Paris och kollade stan (köpte en grej, men visar de imorgon), det var i alla fall supertrevligt :) Sedan gick vi dit och Madde kom, haha så började kaffekokande, oj vad vi har gjort kaffe idag, kommer nog drömma om det inatt ;)
Vi trodde vi skulle görat gratis, vilket vi tyckte var helt okej, men sen fick vi 500 kr var för det; INGA FEL! Det blev alltså en timlön på 100 kr, sjukt nice! Vi hade så jäklarns kul, skratta grymt mycket. Ni är för bäst :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

söt klänning!och vad brun du är på benen fortfarande!fuskigt... :D

2007-10-06 @ 19:10:54
URL: http://propert.blogg.se
Postat av: Helena

Bilden tog jag i sommar :/ så.. sådär brun är jag då inte nu.. synd de! :p

2007-10-06 @ 19:15:17
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: mallaan

Fasen att jag inte hjälpte till. Kan förstå ni hade sjukt roligt:P

2007-10-06 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0