OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens outfit

 Tee - H&M, Sjal och tights - Indiska och Skor - skopunkten
Yes såhär såg jag ut denna toppen dag! Har varit inne i örebro med Elin och shoppat second hand, uuh I like it. Det är inte så tattigt som det låter! Jag har även kollat två innebandy matcher med Elin, Emma, Malin osv :) Riktigt roligt. åh jag trivs!
Gårdagens match slutade förresten lika, 4-4. Det var skönt att åka buss och tänka lite. Fast kom inte fram till något.. men det blir som det blir :)

Kommentarer
Postat av: sara

lila är så himla fint ! (:

2007-10-13 @ 18:59:12
URL: http://ssessan.blogg.se
Postat av: Amanda

Har du någe bra tips på nån bra second hand i örebro? vart handlade du?:P

2007-10-13 @ 23:32:11
Postat av: Helena

Sara: Ja visst är det :)
Amanda: Det finns endast 2 sh affärer i Örebro, men den jag tycker du ska besöka är Myrorna (som ligger vid tågstationen) Det är jättestort :)

2007-10-13 @ 23:43:32
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Amanda

Okej =) Får besöka myrorna då :P Tack för tipset!

2007-10-14 @ 12:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0