OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lycka?

Förutom att skoldagen var jobbig som inåt helvete, ja ibland kändes det faktiskt som om jag var i helvetet (vissa människor är bara för jobbiga!), så känns allting jättebra :)

Fick en väldigt positiv nyhet förut (världens bästa farmor sätter in 2000 kr redan nästa vecka eftersom jag fyller år snart) Kan ni gissa vad en del av dom pengarna ska gå till? - jo just de, min älskade velour tunika :) jag SKA ha den, så är det bara! Hoppas den finns kvar då :)

Ja annars är allt annars också på topp :) mys.. Nej nu ska jag få systeryster att ta kort på min outfit, ute för en gångs skull :) lite omväxling på bakrunden vore kanske trevligt. så lägger in en dagens sen :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0