OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

plugg..blogg..header..plugg.. oth

Japp, om man bara tog bort plugg så ser de riktigt bra ut ;) jag tycker om att hålla på med bloggen, någon mer än jag som känner sig något beroende? ;) Iallafall, ikväll fixade jag till stinas header & blogg. Tryck på länken för att kolla, och skriv gärna här va ni tyckte om den. Själv gillar jag den faktiskt jättemycket! men ska nog fixa till de lite snyggare någon dag om jag har tid.. Fast hon blev "vrååål nöjd" som hon själv uttryckte de, det är huvudsaken :)
Åh va skönt det känns att göra saker så att andra blir glada, oja! :) aja mer imorgon, pusshej.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tackar ;) hehhe

2007-10-18 @ 21:10:15
URL: http://ishebum.blogg
Postat av: Anonym

du skulle itne vilja fixa en till mig om du har lust:)

2008-02-26 @ 19:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0