OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

sista matchen..

image454
Idag avslutas säsongen, fy fasiken vad trist :/ Sista matchen spelas mot Gais, och idag är det bara tre poäng som gäller! Som bäst kan vi komma femma, men då ska det gå dåligt för lag som elfsborg.. Skit i tabellen, Bajen Bäst ändå helt enkelt :)
Ett halvår kvar tills man kan åka på matcher och stå å njuta på Söderstadion, åh jag längtar redan! Förresten, hoppas IFK vinner idag, puh vad spännande. Djurgården får inte vinna guld, jag skulle bli så ledsen då..
BAJEN BÄST!

Idag har jag också match, kl tre, sen har killarna match kl fem, så kommer hem runt halv sju - sju. Då har jag äntligen fått min dator inkopplad, för pappa fixade till den. BÄST! Hörs då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0