OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

The World's Your oyster now

not.. Det är typ så jag känner, fast.. är så jäkla osäker. Hur vill jag ha det? om jag ändå visste de.. (Rubriken är förresten en mening ur en av Shakespears alla texter)

Ja det går inge vidare med bloggningen för tillfället, mycket i skolan och har andra sysselsättningar som går före! Fast sluta inte besöka och kommentera, jag är snart igång för fullt igen! :) Men ikväll har jag annat för mig, ska iväg och spela match i Billingsfors (har jag för mig att det heter, cirka två timmar med buss) wuhu! Ska bli jävligt skojj ändå faktiskt :) japp, måste fixa lite inför de nu, hoppas ni får en toppen kväll! Själv är jag hemma runt 1 ikväll/natt ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0