OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Veckans outfits

eller ja, halva veckans i alla fall ;)


Foto: Måndag, Tisdag, Onsdag.

Det där med min dator löste sig faktiskt inte, pappa åkte ju till Norge ikväll för att jobba.. och han hann aldrig fixa det :/ får ta det när han kommer hem (torsdag) MEN, han kom på den smarta idén att koppla in sin stationära dator som han inte använder här, den är dock väldigt stor och ful, men whatever! Sen har vi ju köpt en ny hårddisk och fört över allt från min dator till den, så nu kan jag sitta här och ha mina saker fast använda pappas dator :) Fast jag måste hitta en sladd så att jag kan föra över bilderna från kameran.. men tar det imorgon. Resten av bilderna har jag alltså på kameran..

jaja :) ni kan väl kommentera de outfits jag har bilder på i alla fall! skriv gärna vilken ni tycker är sämst och bäst! åter till fysiken.. kursprov på torsdag och jag kommer bli överlycklig om jag får ett g!

Kommentarer
Postat av: Mallaaan

Tisdag är lätt snyggast ! : ) Du är så flashig Helena ;)

2007-10-22 @ 07:31:31
Postat av: Matilda

Väldigt snygga outfits:D

2007-10-22 @ 17:03:48
URL: http://baluuba.blogg.se
Postat av: Ellen

Du har samma frilla som mig! cool.

2007-10-23 @ 22:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0