OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagen outfit

image320
Jag hade inte heller så mycket tid imorse, så ber än en gång om ursäkta för att bilderna är så fruktansvärt.. osnygga! Outfiten i sig är väl inte så himla märkvärdig men jag älskar verkligen de gula skorna :)

Tunika - Monki
Jeans - Cheap monday
Skor - Bianco footwear
Sjal - H&M
Jacka - Gina Tricot

Nu har Vecko Revyn kommit också, så ska läsa den innan jag börjar plugga ;) haha! aja.. det går nog bra. gah. förresten mina strumpbyxor blir kanske inte hämtade idag heller, man kan bara hämta dom efter 5 och då sitter jag ju på "möte". Men kanske kan springa iväg en stund eftersom vi ändå håller till där nere på stan :)
puss

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: Ok.. Spelar i Värmdö IF =)

2007-09-19 @ 15:58:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Melina

Jättesnyggt!Vad tycker du om min outfit idag?

2007-09-19 @ 16:15:19
URL: http://MMelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0