OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens låt

Kanye West - Stronger
Otroligt bra låt, och dom spela den nu när jag kom hem då får de bli dagens låt :) Förresten P3 Star är nog världens bästa radiokanal, många nya sköna låtar!

Kom precis från tandläkaren, och fick bekräftat att jag har ett.. ganska stort hål i tanden. SYND, haha det är bra när jag slutat dricka dricka (har klarat mig i mer än 2 månader) och äter bara godis en gång i veckan (har klarat mig ca. 2 månader) Till vilken nytta?
Haha så dumt. Men aja, kanske ska sluta med bullar och kakor också, haha! sen fick jag inte en lagningstid förren om två veckor, ajajaj.

Back to school. Ciao

Kommentarer
Postat av: Rana

Ska nog börja lyssna på den kanalen!

2007-09-06 @ 13:31:19
URL: http://jagochkarl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0