OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens outfit

Igår körde jag på en lite halvknäpp outfit, och idag tänkte jag att jag skulle köra en lite mer vanligare stil :) Men ändå lägga in en "klick Helena" i det, därav en knallrosa tröja. Ni som följt mig i denna blogg vet att jag älskar färger, och använder oftast färgade kläder (i form av färgade strumpbyxor, färgade skor och så vidare)

image375

oj lite konstiga bilder, men äsch orkar inte va så noga :) De två små är för att visa mitt hår, som jag förövrigt blev väldigt nöjd med idag! Sov med inbakad fläta och fick därför lite volym i form av lockar, ooh jag älskart!

Vad har jag gjort de två och en halv senaste timmarna?! har fan ingen aning.. men ska fortsätta ta de lugnt tills Johan slutar då ska vi ta en promenad :) Ikväll ska jag umgås med lite folk, återkommer om de senare, eller imorgon! Så får jag se om jag slänger in lite andra inlägg senare, I think so! Hade bra så länge :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0