OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

De blir inte alltid som man tänkt sig

Ja de kan man ju säga att de inte blir, fest vart det igår i alla fall! Den blev inte som jag planerat (nyktert) nej.. men de va jättekul tills det blev lite för mycket. Kvällen avslutades inte som de var tänkt men jag hade riktigt trevligt innan de ;)

Idag har jag mått mindre bra, men jag tog med mig Johan och kollade innebandy där runt halv 3 :) Satt med Emma&Malin, roliga töser de där ;) Kul att kolla innebandy, trots att jag inte hängde med riktigt! Haha :)  aja man kan inte vara på topp jämt. Nu ska jag plugga och fixa :) puss

Kommentarer
Postat av: Emma

haha så söt äru ;) men tur att vi va med och förklarade vad som hände, för varken du eller johan va väl riktigt med ;)

2007-09-29 @ 17:04:26
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0