OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Den rutiga skjortan

image344image345image346

Ja något som kommer mer och mer är just den rutiga skjortan, lite oversizad sådär, skitsnyggt tycker jag :) Den första skjortan kommer från topshop, den andra hittade jag i örebro inne på WESC (dock för 900 kr, vilket jag inte har råd med för tillfället), och den sista bär Ashley Olsen upp hur snyggt som helst!

Är det något ni kommer satsa på? Det tänker jag göra om jag hittar någon lite billigare som sitter bra :)

Kommentarer
Postat av: Elin

H&M har en snygg liknande den där WESC. =) funderar på att köpa den :) snyggt med rutigt :)

2007-09-24 @ 16:05:34
URL: http://www.fashionbox.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0