OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fullt upp

Den här dagen kommer jag inte ha allt för mycket slötid, för om en kvart ska jag ner till tandläkaren och äntligen laga mitt hål! Hoppas det inte gör ont...
Sedan klockan fem har jag möte med de jag ska anordna balen med, och de som hade förra året, kul! :) Det kommer bli så spännande :)
Halv 7 är det dax för fotboll, kolla kb ännu en gång, Elin hänger med tror jag! sjukt kul :)
I mellan detta och efter ska jag hinna plugga, franska prov imorgon, sen ska jag även hinna blogga såklart! Det kanske inte låter så jättemycket men jag vet hur seg jag kan vara med till exempel att börja plugga.. så jag behöver all tid jag kan få ;)

Det var min dag det, men nu börjar jag få lite bråttom, så ska rusa iväg nu. När jag kommer hem ska jag lägga in en dagens outfit och lite annat skojj :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0