OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

hjälp..

Vad hände med dagen? har nog inte gjort mycket av det som var planerat.. haha

Har jag pluggat? Nej.. inte det minsta, och det blir nog inge av de heller :)

Kollat tv? njaa.. det stod att det var Top Model idag, vart ju jätteglad, men det stod inte att det var repris :@ mindre bra!

packat? njaa.. jag har ju tagit fram en väska i alla fall :) längre kom jag inte, va blire.

Haha ändå är jag så rastlös, jag förstår inte hur jag lyckas :p eller rättare sagt misslyckas ;P nja.. men nu ska jag försöka göra något i alla fall.. jag behöver ju städa mitt rum också. ojoj

Rösta på veckans outfit längre ner!! puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0