OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hörrni

Ni glömmer väl inte att kolla in de här?! rösta också är ni snälla :)

Nu har Johanna gått till skolan, saknar dig redan! Kanske kommer ner nästa måndag igen, då Bajen har bortamatch mot Göteborg. Det är ju trots allt väldigt nära till Göteborg härifrån.. hihi :)
Nu ska jag börja packa ihop mina saker.. trist att åka hem. Fast träningen ikväll gör att det känns bättre, hoppas jag kommer kunna träna hela träningen bara! Skulle ju inte sitta fel ;P

Ha en bra dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Carolina

GÖR REKLAM FÖR EN NY BLOGG. Delta du med med bilder, kommentarer och synpunkter. Sprid adressen :)

2007-09-25 @ 15:06:12
URL: http://fotografernas.blogg.se
Postat av: julia

Spelar du innebandy?! Vilket lag? Jag spelar också innebandy! Visst är det kul! Kram! (Svara gärna i min blogg)

2007-09-25 @ 18:38:36
URL: http://amilo.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0